You are currently viewing Kľúčové slová a identifikovanie vašej konkurencie

Kľúčové slová a identifikovanie vašej konkurencie

  • Post category:Kurzy
  • Reading time:8 mins read

Inšpirujte a plánovačom kľúčových slov ZDARMA a získajte prehľad čo sa vyhľadáva na internete a u vašej konkurencie.

Poznáte svoju konkurenciu na webe? Pozrite si kľúčové slová a konkurenciu v nástroji Marketing miner!

PREKLAD VIDEA

Dobrý deň prajem. 

Vítam vás v dnešnej časti venovanej zlatokopkám a konkrétne kľúčovým slovám. Pre výber kľúčových slov a identifikovanie vašej konkurencie som vám vybral marketingový nástroj Marketing Miner

Softvér ktorý je v úvodnej verzii zdarma a stačí ak si založíte účet a následne všetky tieto dáta budeme schopní analyzovať aj v tejto bezplatnej verzii. Prejdime rovno na vytvorenie účtu, odkaz nájdete tu: Marketing miner.

Tak ako tu vidíte máme tisíc kreditov. Ak sa chcete dozvedieť čo tie kredity znamenajú kludne sa popozerajte priamo v tomto nástroji. 

Pre účel tohto projektu a to Zámočníctvo Kádár je dôležité že sme si identifikovať nejaké kľúčové slová

Vybral som ich zámerne. Tak sú nastavené aj produkty- zámočníctvo, brány, ploty, zábradlia, kovovýroba.

Tu si nezabudnite prepnúť slovenčinu a  dáme analyzovať. Marketing Miner hneď na úvod zobrazí hľadanosť konkrétneho kľúčového slova. To znamená že je to nejakých 300 užívateľov mesačne. CPC je cena za reklamu. Musíte s tým počítať že ak si nejaká konkurencia platí reklamu na slovo zámočníctvo, tak tu sa niekde pohybuje cena za jeden preklik. 

Aby sme si zadali kľúčové slovo zámočníctvo, tak tento nástroj Marketing Miner nám ponúkol 27 návrhov na ďalšie kľúčové slová s hľadanosťou a s orientačnou cenou za reklamu. Takže zámočníctvo bez diakritiky vyhľadáva zhruba 320 ľudí. A s diakritikou vyhľadáva menej. 

Tým že je to bezplatný nástroj máte k dispozícii len týchto prvých desať kľúčových slov. Ale aj na základe nich sa dá celkom slušne identifikovať konkurencia alebo ďalšie kľúčové slová ktoré by mohli byť pre vás zaujímavé. 

Trenčín keďže je tu nula tak napríklad aj v tomto prípade je dobré sa zamyslieť nad tým ak má pre zámočníctvo význam cieliť na Trenčín, či to neni daleko. Tým že je hľadanosť pomerne malá tak Marketing Miner nám nemá viac čo ponúknuť. 

Takže z tohto prípadu by sme si vypísali nejaké konkrétne slová ktoré by nás zaujímali. Prejdeme na slovo brány. Tu už je hľadanosť vyššia, počet Návrhov je dokonca 1728. 

Takže tých rôznych kľúčových slov tu môže existovať nespočetne veľa. Takže vidíme aj podľa CPC Google. Posuvné brány je tu pomerne nízka cena za reklamu, takže je to celkom pravdepodobné že pri hladanosti 6600 užívateľov mesačne necieli toľko firiem práve na takéto kľúčové slovo ,,posuvné brány“. 

Tým že počet návrhov je celkom slušný aj hľadanosť je tu slušná tak Marketing Miner nám ponúkne aj organické výsledky vyhľadávania. Takže tu si rovno viete pozrieť vašu konkurenciu a to prvých desať firiem ktoré sa nachádzajú na prvých miestach pri danom kľúčovom slove. 

Najlepšie sú na tom brány.sk a pod stránka platové brány a bránky. Description je vlastne popis stránky. Z tohto tak isto viete vychádzať a viete sa nechať inšpirovať. Ako má vaša konkurencia napísané texty. To znamená nejaký titulok a je tam popis pre konkrétne podstránky. Na druhom mieste Mercury Market, ploty.sk, takže toto je najhľadanejšia konkurencia. Platené výsledky vyhľadávania znamenajú že existujú firmy ktoré, tak ako je tu uvedený CPC Google sú ochotné platiť za toto konkrétne kľúčové spojenie aby sa dostali do reklamnej skupiny Googlu. 

Podobné odkazy tak ako tu vidíte, tak vám ponúkne aj ďalšie možnosti aby ste sa pozreli na konkrétne kľúčové spojenia. Pozrime sa na posuvné brány. Tu je takisto celkom slušná hľadanosť.

 A už tu dáva zase ďalšie možnosti výberu tých kľúčových slov posuvné brány cena, posuvné brány s bránkou. Tu vidíte a viete si spraviť naozaj slušný prehľad o tom, čo ktorí užívatelia vyhľadávajú na tom webe. 

Pozeráme sa momentálne hlavne na Marketing Miner kde vieme vyčítať nielen kľúčové slovo ale aj samotnú mesačnú hľadanosť. 

Ak si pootvárate tieto jednotlivé stránky konkurencie sa viete inšpirovať čo majú oni lepšie na svojich stránkach, či už sú to texty, obrázky alebo nejaké ďalšie rady pre zákazníka a z toho viete vychádzať aj vy.

Takže z týchto kľúčových slov si vyberiete tie ktoré najlepšie vystihujú vaše služby. Vypíšete si samotnú hľadanosť v googli a budete schopní identifikovať tie kľúčové spojenia ktoré majú pre vás význam a na ktoré sa budeme zameriavať v ďalších videách kde prejdeme už aj na zlatokopku a budeme sa snažiť nájsť také spojenia ktoré majú nejakú hľadanosť, ale nielen reklamou ale ani ďalším cielením firiem sa nestáva že by tam bol nejaký pretlak. To si ukážeme ale v ďalších častiach. Na úvod vám tieto informácie budú dostatočné. Ďakujem a teším sa na budúce video. Dovidenia.