Inšpirujte sa plánovačom od Googlu a získajte prehľad čo sa vyhľadáva na internete.
PREPIS VIDEA:
Dobrý deň prajem. V dnešnej časti sa pozrieme na kľúčové slová, ktoré nás budú zaujímať v našom projekte zlatokopky.
Jedná sa priamo o www.zamocnictvokadar.sk. Naším nástrojom aktuálne bude Google Ads a ideme sa pozrieť na konkrétne kľúčové slová.
V tejto úvodnej obrazovke si nájdeme nástroje a nastavenia. Tu dolu je plánovač kľúčových slov. Klikneme na objavte nové kľúčové slová, keďže sa jedná zámočníctvo, tak sa bude jednať o služby ako brány, ploty, zábradlia, kovovýroba.
Teraz môžeme skúsiť získať výsledky. Google sa na to pozrie a nájde veľmi podobné, relevantné slová ktoré by nás mohli zaujímať a s ktorými by sme vedeli ďalej pracovať.
K dispozícii máme aktuálne 1626 návrhov ale samozrejme väčšina z nich nebude pre nás relevantná takže bude potrebné si tieto kľúčové slovo všetky prejsť a jednotlivo vyhodiť. Takto zistíme koľko z nich je pre nás relevantných.
Problémom môže byť momentálne toto políčko konkurencia, tam kde je slovo ,,vysoká“ tak cieli pomerne veľký počet rôznych ďalších webov alebo e-shopov atď. Máme tu aj nejakú orientačne cenu za preklik v prípade ak by ste chceli si zriadiť platenú reklamu.
My ale pôjdeme opačným smerom a to je konkurencia ktorú chceme nízku, ktorú to ale momentálne nenájdeme. To čo vy musíte spraviť je samozrejme vypísať si tie vaše kľúčové relevantné slová ktoré by vás mohli zaujímať a na ktoré by ste mohli smerovať váš web.
Ak ideme od začiatku je tu zámočníctvo Trnava. Ak by Zámočníctvo Kádár napísal nejaký článok ,,z čoho postaviť plot“ a dá tam nejaké svoje referencie, fotky, tak si myslím že nejaké percento ľudí zváži či to naozaj má význam.
Ak by dostal zaujímavý tip na plot aj s cenou priamo od nejakej firmy tak je celkom možné že zrovna tento používateľ webu, ktorý sa dostal na náš web zváži a objedná si rovno plot u vás.
Kalkulačka plotu, zábradlie z dreva, zámočníctvo v Petržalke a všetky tieto kľúčové slová ktoré si prejdete z tých 1600 si viete vypísať a ďalej už budeme s nimi pracovať v ďalšom videu.